Monday, October 17, 2016

Forex Aud Usd

Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedbacknasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data youve gekom om te verwag van us. AUD / USD AUD op 'n kritieke ondersteuning vlak - as dit kan breek onder 9470 - ons moet gaan om ten minste 9400/9380. Grondbeginsels die Aussie nie ondersteun in die kort termyn en 'n rentekoersverhoging waarskynlikheid is dalende. Aussie is 'n hoë-yeild geldeenheid en kan appèl belegger baie baie vinnig verloor. Ek neem 'n kort by 9505 met 'n SL by 9650 en TP (1 baie) by 9400 Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Im gonna vasbyt totdat die nuus is uit en oor met, kyk of ek 'n paar pitte op kan vang 'n retrace indien beskikbaar. Wat jy ervaar met hierdie paar met betrekking tot nuus en retracing Ek dont handel die nuus, (GFT Forex maak dit ook moeilik om dit te doen), maar op 'n groot beweging, ek doen ok. Ive nooit verhandel hierdie paar in my lewe rekening voor. Dankie by voorbaat, ek gemors spot remover op my hond. Hes nou weg. - Steven Wright net nuuskierig wat grondbeginsels glo jy sal die AUD bo gelykheid nou ry of is dit 'n tegniese oproep. Ek stem saam dit is beslis moontlik en om so naby soms raak self fulfilling. Maar ek dink dat dit nog een of twee positiewe fundamentele oproepe mag nodig en ek net nie glo dat daar dat baie links in die Australiese ekonomie op die oomblik. Maar sou my nie verbaas as dit gelykheid bereik. Ek dont wil die top noem, maar ek dink fundamenteel ons die top in die AUD ekonomie en die ekonomiese siklus is die verandering gesien. Die een caveat in hierdie natuurlik is die bloeiende siklus hulpbronne. Hoeveel van die AUD gestoot deur die aankoop van hulpbronne en hoeveel is in die opbrengs ewenaar en die drahandel ons sal moet wag en sien. Ek sou dink dat wanneer spekulasie van die RBA vir rentekoers daling begin om te bou (wat ek glo begin) en natuurlik jy het Amerikaanse begin om 'n versterking posisie op hul curreny die wind kan verander nie. Wat gebeur laaste keer dat die VSA het 'n verswakking posisie rondom die Amerikaanse dollar om deflasie. Nou het ons inflasie met reeds lae rentekoerse en dalk die enigste opsie links is om te sien die VSA strengthen. The Australiese Dollar verteenwoordig die ekonomie van Australië en is die vyfde algemeenste verhandel geldeenheid in die wêreld. Die Australiese dollar het 'n vaste wisselkoers tot 1983 toe die Australiese Labor regering gedryf die geldeenheid. Die Australiese dollar was deel van die Bretton Woods-stelsel 1946-1971 waarmee die Australiese dollar was gekoppel aan die Britse Pond tot 1967. (wat vas aan die Amerikaanse dollar wat gekoppel aan Gold) Soos Bretton Woods begin om af te breek, die waarde van die Australiese dollar is omskep tot 'n tradisionele pen teen 'n drywende Amerikaanse dollar. AUD nuus en analise deur Jamie Saettele, CMT deur Christopher Vecchio deur Ilya Spivak deur Ilya Spivak deur Christopher Vecchio load Meer Artikels deur David Song deur Jamie Saettele, CMT deur Christopher Vecchio deur Daniel Dubrovsky deur David Song AUD pare A: Werklike F: Voorspelling P : Vorige mark data mark data figure word deur FXCM vir die verhandeling dag. Mark data figure word deur FXCM vir die verhandeling dag. DailyFX PLUS PRIJZEN CHARTS RSS Risiko Waarskuwing: Ons diens sluit produkte wat verhandel op marge en dra 'n risiko van verliese van meer as jou gedeponeer fondse. Die produkte kan nie geskik vir alle beleggers nie. Maak asseblief seker dat jy die risiko's wat betrokke is ten volle verstaan. Vorige prestasie is nie 'n aanduiding van toekomstige resultate. DailyFX is die navorsing webwerf van FXCMAUD / dollar voorspel en tegniese ontleding oorsig van die belangrikste gebeure wat die Australiese dollar (Aussie) gedurende die komende week sal beweeg. Hier is 'n paar algemene inligting. Scroll af vir die jongste AUD / USD vooruitsigte Die Australiese dollar is 'n 8220risk8221 geldeenheid. Dit is geneig om goed te doen wanneer aandele en kommoditeite styg en wanneer die atmosfeer verbeter, val wanneer dinge net erger word: geopolitieke risiko's verhoog. Die A8217s tegniese gedrag is gewoonlik een van die beste wat daar is, met respek vir reëls van ondersteuning en weerstand, tendens lyne, ens AUD / USD het meer gewild geword vir Techneuten in die afgelope jaar, selfs nadat die finansiële krisis wat die einde van die beroemde sien 8220carry trade.8221 Australië uitvoer kommoditeite, meestal van metale soos yster en koper. Die kommoditeit boom gehou Australië uit die resessie vir ongeveer 25 jaar, geniet die mynbou-oplewing wat verband hou met Chinese groei. Terwyl die ontginning oplewing waarskynlik het 'n hoogtepunt bereik met betrekking tot groei, die sektor churns steeds uit 'n hele lot, as China het 'n sagte landing. Rentekoerse is val in die afgelope jaar, maar dit blyk dat die nuwe goewerneur van die RBA, Philip Lowe, is nie gretig om te neem hulle laer. Chinese datavrystellings het nog 'n impak, maar nie so sterk soos in die verlede. Die dae van AUD / USD gelykheid is weg, maar die paar beweeg om die hoë 70's, en 'n skuif hoër kan nie uitgesluit word nie. Laaste weeklikse AUD / USD Voorspelling AUD / USD Voorspelling AUD / USD gepos effense stygings verlede week, as die paar gesluit die week by 0,7650. Dit week8217shellipPopular Forex Charts Hallo ouens Ons is 'n dag weg van NFP, so ek wil net om seker te maak jy gereed ek wou net om jou te laat weet hoe jy hierdie sein moet gebruik om jou rekening nie opstyg en wins te maak uit dit is Ek het ouens brand rekening net omdat hulle gaan volle bank in die handel, en risiko alle gelde dit is nie reg nie, omdat 'n paar sekondes voor die tyd dit kan piek Let39s sê 1 min voor ek lank sein te kry, jy betree volle bank lang, maar sekondes voor die tyd dit kan gaan kort (piek) en dat piek kan jy skop hard Volgende. Ek kan nie sê hoe ver dit gaan, sodat ons dan hierdie seine is bedoel om geneem word met 'n hoër risiko as jy op 'n daaglikse basis Let39s sê as jy handel dryf met gemiddeld 1-2 baie sou neem, dan moet jy die geleentheid saam met 2-4 baie , maar met kleiner TP reeks, en nog met 'n relatief klein TP reeks, sal jy 'n paar goeie bedrag geld te maak. As ek 100k rekening en ek neem 30 baie met 50 pit TP, is dit meer as genoeg, en ek kan die hele maand pyn vry te leef, maar onthou dat elke maand het ons ongeveer 4-5 stabiele gebeure, so 30 baie x 50 pitte 5 keer per maand en jy kan vergeet van die dag handel (Dit was net 'n voorbeeld). Volgende. Ons moet die gebeure te filtreer. Toesprake kan onstabiel wees, wat beteken dat dit kan Suske en dan ommekeer so TP is altyd 'n moet altyd vir handel soos hierdie Byvoorbeeld, ek het 'n gevoel dat dit NFP Goeie data moet druk, wat beteken dat goud, sowel byna enige XXX / USD paar moet optrek, en USD / XXX pare neer. So as ek Kort sein te kry voordat NFP, sou ek oorweeg Ergo wyer TP reeks, want dit stabiel moet wees, en gaan af 'n baie. Maar as ek 'n lang sein kry ek versigtig wees met my handel sou wees omdat dit 'n piek, en dan die groot skuif af kan wees nie, maar in elk geval wil ek seker wees dat ek dit piek (onthou met 'n hoër risiko) sodat steeds dit is 'n gratis geld. Dieselfde geld omgekeerd, en natuurlik is dit goed as jy 'n handel plan en jy het reeds 'n gevoel waar die paar wat jy handel dryf moet gaan, sodat u kan bevestiging kry deur om hierdie sein, in elk geval vergelyk 7 Oktober sal 'n groot dag vir diegene wat regstreeks kan kom, sal ek wees op Periscope soos altyd so jy live Signal, vir diegene wat nie kan nie, ek sal idee hier publiseer op TV en opdatering voor die tyd sodat jy mis don39t dat sowel Handel met sorg TPP. Laaste NFP idee aangeheg in verwante Idees AUDUSD hertoets van Trendline op golf 4. Don39t betree op die druk van die lyn, kyk vir bevestiging. There39s 'n impuls in golf a, so dra waarskynlik gaan golf c van (b) In breë hoër dollar en swakker kommoditeitspryse hou die Aussie verneder te lewer. Gedempte reaksie op opgewekte Australiese handelsbalans data, fokus bly op die VSA Vrydae NFP data. Technicals is lomp, die paar oortree 20-DMA ondersteuning aan 0,7589, op koers om 100-DMA op 0,7514 toets. Prys aksie ingebreek daaglikse wolk. Stochs en RSI bevooroordeeld laer, MACD is op die rand van 'n lomp crossover op sein lyn. Groot ondersteuning vlakke - 0,7536 (Double bottom), 0,7514 (100-DMA), 0,7485 (tendenslyn) groot weerstand vlakke - 0,7607 (50-DMA). 0,7629 (5-DMA), 0,7645 (5 Oktober hoog) Goed om saamtrekke te verkoop om 0,7590 / 0.76 SL: 0,7645, TP: 0,7535 / 0,7515 / 0.75 Dit is die resultaat van my weeklikse grafiek Studie oor AUDUSD. Enige vraag asseblief kontak my op die Forex chat op tradingview Algemene notas Hierdie punte kan 'n bietjie bowe solank die impuls sal daar, gewoonlik op 'n 4H of Daily UTC bediener, nie hier by Tradingview ongelukkig omdat bediener nie sync met UTC. Soos altyd is ek net voorspel waar dinge gebeur, nie wanneer nie, want dit hang af van ander faktore soos die ooreenkoms van al die groot sessies - Londen, New York en Singapoer - en ook op gebeure, die vinnige / slow motion instrument. Ook diegene punte is nie lukraak of net verbeelding, hulle is in werklikheid gevolg van my berekeninge gebaseer op golf tel, meting en konvergensie. Let wel dat ek don39t volg Elliott golfteorie. Ek het die bou van my eie telstelsel stelsel oor die jare. Natuurlik is dit 'n persoonlike en oorspronklike idee en nie koeëlvaste, sodat don39t blameer my as dit doesn39t werk. -)


No comments:

Post a Comment